January 16, 2012

it was just a dream

Assalamualaikum all.

Hi. I'm back ! untuk beberapa minit ni tibatiba aku rasa nak drop something here. hurmm. let see. kalau dulu, aku pernah baca post seseorang yang sangat sama keadaan dia macam apa aku rasa pada ketika ini. selama berbulanbulan ni juga lah aku dapat merasakan apa yang dia rasa.

when something mean to be, it will be something meant to be. lantaklah. life must be go on no matter what happen kan.

sejujurnya aku dah malas nak post anything here. sebab yang utama ialah feeling the person yang menjadi pembaca setia kat sini mesti dah takpernah singgah kat sini dah. huwaaaaa. kenapa aku nak kena fikir macam tuuu. suka hati lah kan dia nak baca ke taaaak. taaaaapi...... :(( aku nak pembaca tu bacaaa. paham taaaaaaaak ? !


okay. that's all. aku nak sambung buat writing. hah. ni lagi satu masalah besar masa ni. the reseach thing wassssssss.... T_T. nobody will faham what is the feeling right here right now. tinggal beberapa bulan je lagi dah nak masuk clinical year. gua takut la weyh ! gua taktipu. gua takut nak jumpa patient. gua fobia. takpasalpasal wa yang nanges. 

lastly, thank you for reading. auwwwww :')


4 comments:

Nik Lisa said...

ko ni apehaal?
sape sape jah?

feeza_rashid said...

huwaaaaa. jiwa kacau la lisa oi ! T_T
cakap pun macam orang meroyan. muahahhaha XD

fifi said...

why? why? why? share2!!!

feeza_rashid said...

fiiiiiiiiiiiii ! otak serabut aje deyh. huhu. jiwa remajaaaa. ewah. ngehngeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers