February 13, 2012

Assalamualaikum and hai all.

Setelah berbulan lamanya akhirnya bulan jatuh ke riba. ewaaaaaah. geli plak aku guna ayat peribahasa macam tu. 

Mana taknya, setelah di call sampai rasa nak muntah dengar suara callers baru lah Encik JPA dapat merealisasikan impian kami. Ahhh. Lantak lah siapa salah siapa yang benar, yang penting dah dapat. hehe. Bersyukur ada kawankawan yang bertanggungjawab dalam melakukan tugas. Yes. I'm salute on you. *poyo*

Siapa kata student AMS dont need the money. hang gila ke hape. nak makan apa nanti ? mahu kering kontang aku kat sini dengan aku yang hidup berbekalkan duit tu. *bhahahaha. gelabah* then, nak beli barang lagi. there are some of us use the scholarship to buy their consumables. setakat nak beli bekas ke plastic ke yang simplesimple tu takkan lah nak guna duit grant yang tak seberapa tu kan. nak print journal lagi. kertas kena beli sendiri kot. and kadangkadang ada je time the printers out of ink or rosak. 

Besides, ada juga yang kena berulang alik to other universities and hospitals to do their labwork or collecting samples. Itu bukan sikit punya kewangan. beratusratus okay sebulan. This had happened to us. Tak kesah lah what others think of us. At least we know what we are doing and InsyaAllah keberkatan ada di situ. Aminnnnn.

Tu baru sikit. kalau diceritakan lebih lanjut lagi nampak macam meratapi lah pula kan. so lets stop here. heeeee. 

Nway thanks for reading. 
Thats all. Thank you :)


p/s : Impian terealisasi. Thank you friends :')
*lama tak makan. heee*

1 comment:

cinta amerqastrina said...

wahhhh jpa.... best nye... same2 kita ..
jop habiskan duit govern !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers