October 27, 2010

fuhh its hurt

kenape? kenape? kenape?

kenapa kita tak boleh nak percaya dekat semua orang?
kenape aku pernah dapat peringatan,
"fiza, jangan mudah percaya dekat orang. tak semua orang baik seperti yang kita pikir."

sampai sekarang aku still tak dapat jawapan kenapa aku dapat pesanan tu.

aku percaya dekat orang yang rapat dengan aku.
almost all thing aku percaya.

bodoh ke aku buat macam tu?
sanggup ke mereka yang dipercayai nak tikam aku dari belakang?
bila pikir balik pesanan tu, huh!
berpeluh pikir.
kenapa aku??!!!
aku benci.

kalau ada something dat i should know, just tell me.
it's ok. i sure i'll be okay.
it's just dat i wanna da truth.
hate thinking of something bad.
hate thinking of regret to know u.

fuhh... all da negative should deleted.
ok im feeling better ryte now.

bye.

DELETED.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers