April 2, 2011

fotoshoot dengan yan

pose situ pose sini. best gilak.
kononkonon berangan nak jadi model fotoshoot lah nih. haha. ahakz!
nak jd cameraman jugak! niat asal kot. haha.
siap cakap ag tu kat yan. " yan, akak nak belajar lah snap gambar mcm ni."


masyukk kot keje ni sekarang. kalau g tempat orang kawen, aku tengok cameraman. bukak tengok pengantin.hehe
tapi yan suruh aku pose. ahaha. lagi aku suka! kehkeh. serius aku tak rety! of course pic yan lagi cun. aku memang kalah a.









okay yan. t kita join venture okay bila akak dah beli sebijik. haha

tolong lah hadiahkan dslr sebijik. aku tak mampu nak beli. ehem. kalau dapat hadiah hantaran pun kira okay jugak! pastu kita bagi lah sesape soh snap pic kawen bersanding segala bagai. ema pon pandai gak snapsnap pic nih. free pon free. jimat bajet kita. haha..

untuk sesiapa yang berminat nak ambil upah fotoshoot. leyh kontek yan kat sini http://sweetcoupleblogger.blogspot.com/


habes. setakat itu sahaja posing posing ya. sekali seumur hidup!

3 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

"ema" tu aku ke? ke org lain?

feeza_rashid said...

op coz la ko. ko an baek. mst aku xyah bayar. haha

Azeanthy NLizam said...

waaa....terharu nya kak....tq yaa..hehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...