September 26, 2011

satu by najwa latif

Dulu kita tiada beza,
Hanya seperti manusia biasa,
Yang ditakdir jatuh cinta,
Jatuh cinta pandang pertama.

Waktu senang tak mengapa,
Kita semakin jauh berbeza,
Kau tinggal ku begitu saja,
Dengan badai depan mata.

Berikan aku satu peluang,
Peluang untuk mencintaimu,
Berikan aku satu peluang,
Peluang utk merindui mu,
Sekali lagi...

Adakah engkau terlupa,
Saat pertama kita jatuh cinta,
Sering tawa sering duka,
Kita lalui bersama.

Berikan aku satu peluang,
Peluang untuk mencintai mu,
Berikan aku satu peluang,
Peluang untuk merindui mu,
Sekali lagi..ho woooo..
Adakah engkau lupa saat pertama
kita jatuh cinta

cool meyh. aku baru tahu najwa latif's new song. straight away googling for the lyrics. sorry a bit lame. thanks to my friend coz let me know this yesterday. heeee. enjoy ya this song.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers