September 8, 2011

medic @ detour raya

SELAMAT HARI RAYAAAAAAAA! bermingguminggu nampaknya tak menghupdate ini laman. nampaknya peminat yang menjadi peminat setia pun menarik jarijemari mereka dari meneroka laman ini. chewaaaah. ayat macam hot sangat je blog ni. tulis pun ikutsuka je. hehe.

apa yang berlaku to you all punya raya huh? best tak? raya di kampung ke di bandar? that is not a problem kan. raya tetap raya. baju raya, kasut raya, tudung raya, semua tetap ada kan. tapi solat hari raya jangan lupa pulaaaaa. itu penting tu. setahun dua kali je tau. raya puasa and raya haji.

raya tahun ni lain sikit dari raya yang sebelum ni sebab telah dilaksanakan medic tour raya at kelantan. ewaaaah. terimakasih la kepada pilot yang menyempurnakan tour ni yang mulamula as guraugurau je. garagara jalan raya aku, aiman, abu and nazren ke rumah duwe sehari sebelum tu. taktahu pula jadi betulbetul. *terharu*  

pukul 8.30pagi  nazren bertolak dari Bachok. 8.30? what the. aku pun tak bangun lagi okay. awal bukan main lagi. semangat punya pasal. then pick up duwe, faris, abu. sepatutnya lisa join sekali. tapi tibatiba something happened. dia tak dapat follow. so sad. next to tumpat, amek mira and pali. then baru ke rumah aku. ke pantai sri tujuh rumah fifi dan ecahcang.

our aim ialah ke machang! here we come machang. 


yana sani claimed she made it herself 'soto'. sebagai kawan aku cuba untuk terima kenyataan tu walaupun sangat berat. haha. how could it be??? masak nasi pun suruh aku. ni kan pula boleh buat soto. cayalaaaaaaaaaaah! aku pun takreti. haha.

"eeeee. aku nak makan makaroni bakar laaaa. kenapa kau takbuat makaroni bakar?! gggrrrr."



sambung dessert kat rumah cheeko. naseb baek cheeko mengaku bukan dia yang buat. kalau tak, lagi a aku tak percaya. haha. so sedaaaaaaaaaaaaaaap!


both of them ni rumah sebelahsebelah. they buat suprise for all 3rd year medical student of UiTM Shah Alam yang going to sit for end of posting exam beberapa hari lagi. buat exam elokelok okay.




berjamjam bergambar sebelum bergerak ke rumah muiz pulaaaak. memang sah camwhore mereka neyh. haha. 


here. muiz's house. nampak tak? nampak  takkkkk? that's it! yeaaaaah. makaroni bakar. makaroni bakar. seperti nak melonjak kegembiraan depan mak diaaaaa. haha. oppppsss. jaga kesopanan sikittt. ngehngeh. akhirnyaaaaa. makan sambil senyum lebar dan yang lain pun memang dah tahu aku memang nak makan benda ni. so nonstop la memerli aku. ada aku kesah. yang penting dapat makan. ngeeee.

time's up. balik rumah. jem melampaulampau kat kota bharu tuuuu. malam baru sampai rumah. ishish. sehari jalan raya. what to do. kalau kereta tu ada sayap, senang la juga nak sampai anywhere on time.

before that. 





bye. bye. bye. jumpa lagi tahun depan tour medic raya. haha. raya raya juga. jangan lupa exam ye. 
kepada NIK LISA, kau kena follow tahun depan tau. ini arahan. haha :P
kepada semua kawankawan yang terlibat. thanks sangaaaat. perjalanan raya aku kat kampung da bertambah destinasi. kalau tak, raya rumah saudara mara je. heeee. THANK YOUUUUU! sayang korangggg laaah!

that's all. with that. thank you. jumpa lagi. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers