May 26, 2011

this is my elective

hai semua..

sekarang dalam masa sebulan ni semua sibuk siapkan elective project masingmasingbest baca update status facebook kawankawan yang berada di elective posting masingmasing. dan blog post juga. semua seperti berkeliaran di seluruh Malaysia dan juga dunia. dalam Malaysia tu rasanya macam ada di seluruh negeri. pulau redang, pulau perhentian, dalam hutan, pulau langkawi, perak, sabah, sarawak, terengganu dan lainlain. sah macam cuticuti Malaysia kan.

some of us  ada di Ireland, UK, hungary, Indonesia, ada yang pergi tengok dolphin dekat mana entah tak ingat lah. kat Scotland ada jugak rasanya. and ada nak bertolak minggu depan ke Australia dan Poland. semoga korang balik sini semula dengan selamat. tak sabar nak dengar cerita korang di perantauan. kesian gila. siap bawa meggi, serunding and makananmakanan from Malaysia sebab nak save bajet kan. 

so my elective posting was in perak. not too gempak la if only in Malaysia. siapa kata huh? was there for 2 days. travel together cari tempat tu. stay kat rumah yang sangat convenient. dan sambung my elective at Shah Alam with all my group members for another week.



this where we had been attached. what we have to do here? tungguuu...


bersuka ria kejap. 



jalanjalan pusing satu lost world tu. aku tak lost pon. 
tak de lah besar sangat. hihi ^_^


ni lah tempat kami. hot spring. buat apalah kat hotspring. ada pelbagai kolam air panas berbeza suhu di sini. ramai juga pengunjung di sini terutamapada waktu malam. enjoy la jugak. mulamula masuk tu memang tak boleh nak masuk kaki pun, lepas tu baru rasa macam tak nak keluar je. heee :)


pengembaraan bermula. collecting the hot spring and swimming pool water to accomplish our mission. kami dilayan dengan sanagt baik di sana. siap ada tour guide lagi tu.



stored well in ice box to be transported to shah alam 



this is really fun. first time apply apa yang dipelajari secara realiti macam ni. sebelum ni belajar dalam lab sahaja dengan menggunakan bahan yang telah disediakan oleh lab staff. so sekarang, kena cari bahan experiment sendiri. 

warning: kisah ni tak tamat lagi. apa ek yang kami buat after the water collection. hurmm. it is more exciting. sangatsangat.

semoga ada post seterusnya for the continuation of our project. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers