May 8, 2011

happy mother's day

happy mother's day!!
walaupun someone told me malam tadi tak leyh celebrate. tapi nak wish jek. plis. plis. haha.

semalam our faculty have been invited to a prograame ni. ITS BEGIN WITH YOU. aku and zima pon join lah treasure hunt. aaaa. serius sangat letih. turun naik escalator. naik turun naik turun. aku bukannya khatam sangat ts tu.setakat sesat tu memang still ada jugaklah. sekarang aku yang suffer sakit belakang. sakit kaki. sakit pinggang. adoiii.

sempat jugak aku ajak cik ema join sekali event tu.  upm menang. ceyh sempat lah jugak beliau membanggakan diri dengan kemenangan u dia tu. huhu. tapi ema, gempak lah wey dak u ko yang pandai nyanyi tu. semester depan, kau cari dia auw. mintak sign..... hahaha







 at last... im home. im home. im home. wlaupun balik rumah because of emergency case, still im home. suka suka suka. (:

2 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

lalalalalalaaaaaa tak payah nk sign2 la. ambik je sign aku.. aku pun nynyi sedap jgk..

feeza_rashid said...

euw. daripada dengar kau nyanyi bek aku pasang radio. da r selalu nyanyi salah lirk. hahaHAHAhaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers