July 6, 2011

DAY 10 - hari ke 10.. apa yang berlaku?

hari yang ke-10 aku menghupdate ini blog based on cabaran cik ezy. apakah yang telah berlaku pada aku sehari ini.

start dari 12 tengahmalam. aku keluar dengan ayah dan adik aku. beli barang dapur di NSK Selayang. mulamula ayah aku biarkan aku and adik aku pergi cari barangbarang yang mama dah tulis kat kertas. jenuh pusing. first time pergi beli barang dapur mama tak follow.huhu. tapi stil dapat amek jugak barangan tak berpatutan. hehe.

lepas tu, lepak kat kedai makan areaarea situ. jadi pemerhati. mulamula sampai tu xde orang sangat. bila da pukul 2 pagi tu, ramai pula pekerja NSK datang makan. time rehat kot. perghh. dorang makan. terkejut aku tengok sepinggan nasi dorang. anyway, they all foreigner. ada yang makan nasi putih sahaja. ada yang makan nasi putih+mee goreng. dorang tak amik lauk pun. kesian yew. serius rasa cam berada kat kawasan orang susah je. huhu.

after that sambung pergi pasar borong selayang pulak. selalu memang abah akan pergi pasar ni. selama ni abah g sorang je pagipagi buta gini. tapi semalam, aku terajin terlajak pula ikut.

okay. sampai rumah jam 4 pagi.

next kul11pagi. teman mama and nenek pergi masjid india dan jalan TAR. perghh. panas! tapi syiok jalanjalan walaupun sangat lah letih. btw, dapat lah 2 3 barang. haha.. 

malam ni. TRW menang! wooo. sangat suka! and elecoldshox pun menang jugak! heee. 

boleh tidur dengan senyuman yang manis. dan menanti esok tiba dengan hati yang girang. berdoa agar segalanya baikbaik aja esok. :)

2 comments:

ezy.fia said...

pegi beli brng2 dapor tgh mlm?
erk..
biasenye org beli siang2..
hee

feeza_rashid said...

lain dari yang lain. kebetulan tempat tu 24hours. hehe. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers