June 22, 2010

_Alone_

PUPUS- DEWA

Aku tak mengerti … apa yang kurasa,
Rindu yang tak pernah … begitu hebatnya
Aku mencintaimu lebih dari yang kau tahu …
Meski kau tak akan pernah tahu

Aku persembahkan … hidupku untukmu,
Telah kurelakan … hatiku padamu,
Namun kau masih bisu … diam seribu bahasa
Dan hati kecilku bicara …

Baru ku sedari …
Cintaku bertepuk sebelah tangan
Kau buat remuk seluruh hatiku …

Semoga waktu akan mengilhami isi hatimu yang beku,
Semoga akan datang
keajaiban, hingga akhirnya kaupun mau

Aku mencintaimu
Lebih dari yang kau tahu …
Meski kau tak kan pernah tahu…

Hye~~~
Xbest lah xgne lappy sendiri.. nak ckp bnyak pun jadi susah..
Nape aku post lagu ni eyh??

Aku nak korang cuba hayati lagu ni elok2..
Aku selalu jew dengar lagu ni.. Tapi tetiba terasa lagu ni bawak mksud yang sgt mendalam..
Perityew bila berlaku one side lurve..
Aku rasa ramai jew yang lalui peristiwa ni..
Xsemestinyew aku post ni aku yang lalui..
Just nak menghiburkan kawan2 yang sedang melalui saat2 getir..(terhibur ke
w???)



This case is either u knoe it by urself ataupon u p stalk page dia an..
Kalau kita tahu dari mulut dia yang dia memang tak de hati senang la jugak..
Kita leyh stop thinking of dia..
Memang la susah tapi kita akan tetap usaha..
Orang dah xsuka kan, watpe nak pikir ag..

Tapi mampukah seseorang perempuan nak meluahkan perkataan cinta toward lelaki yang dia suka??
Tak pasal ade gak yang kena cop "perigi cari timba"..
Malu seyhh...

On the other side,
Hanya menanti dari si dia approach sambil2 stalking his page..
Facebook tu can tell u all sort of things taw..
Wakaka.. Then perasaan cemburu muncul la sebab dalam fikiran tu mula anggap yang bukan2 bila si dia layan perempuan lain lebih2...
N rasa rendah diri pastu cakap kat diri sendiri cni " alaaa.. dia suka kat gurl ni rupa yew.. abis tu sapew aku ni pada dy??" berkata sambil dalam hati tu dah teresak2 menangis...
Hubungan pun mulai rengang..



Kadang2 bila pikir balik, lebih baik kita tahu da truth walaupun kebenaran tu memang pahit..
At least, kita tahu yang dia ada someone else dan berhenti berharap pada dia..

Cinta tak boleh dipaksa. Buat sesapew yang cintanya ditolak, janganlah terlalu bersedih..
Percintaan adalah suatu perjuangan memiliki sekeping hati.. Dalam setiap perjuangan mesti ada keadaan berjaya atau gagal..
Sebagai seorang pejuang, u cant be too dissappointed coz cinta kan xboleyh dipaksa..
Cuba belajar terima hakikat yang korang cume ditakdirkan untuk berkawan..

Memang tamparan hebat bila rasa diri bukan sesiapa dalam hidup dia..
Tuhan kan Maha Adil.. Ingat tu...
Mungkin Allah dah tetapkan yang dia memang tak layak untuk kita...
So that's y, kita tak tercipta untuk dia...
Perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik dan juga sebaliknya..
Cubalah terima kenyataan itu dengan hati yang terbuka..
Allah hanya nak menguji hambaNya sebelum mereka berjumpa dengan seseorang yang betul2 ditakdirkan untuknya..:)

3 comments:

m✿iz✿tuL said...

nasihat yg sgt2 bermakne babe...

Anonymous said...

setuju sngt2... =(

feeza_rashid said...

mai: u should tanx me..
u: wee~~ sombody agree wif me..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers