June 19, 2010

_Don't Hurt Da Feeling_


Jangan ucapkan "I Love You",
Jika tidak pernah mempedulikannya.

Jangan bercakap tentang perasaan,
Jika perasaan itu tidak pernah wujud,

Jangan genggam tanganku,
Jika kau bakal mematahkan hatiku.


Jangan mengharapkan sesuatu,
Jika kau tidak pernah berusaha ke atasnya.


Jangan tenung ke dalam mataku,
Jika apa yang kau lakukan dusta belaka.

Jangan mengucapkan "Hai",
Jika kau bermaksud selamat tinggal.

Jika kau benar bermaksud selamanya,
Katakan yang kau akan mencuba.

Tidak pernah mengatakan selamanya,
Selamanya membuatku menangis.



Dalam erti kata laen, janganlah ucapkan janji yang belum tentu pasti.

Apa yang berlaku sebaliknya akan membuatkan hati yang dicintai itu merintih selamanya.

Jika mencintai seseorang, jangan biarkan hati itu menangis menanti cinta kerana mungkin dia juga berperasaan sepertimu.




p/s: tak tahu kenapa aku perlu bersengkang mata nak reka post ni macam esok dah xde hari jew untuk aku..

4 comments:

ema rahmah bahrom said...

agree!!! =(

feeza_rashid said...

tanx cz agree wif me,dear..:)

m✿iz✿tuL said...

ok..kali nie ak pon sokong ko 200%...hahah

feeza_rashid said...

tengs ma beloved frenzz...hehe~~
sentiasa la support ak utk jadi writer plak one day..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...