July 19, 2010

_Hari Ini_

Mama mesej : tak nak balik ke?
Sedih sangat. Memang nak balik tapi ada kerja nak kena setelkan + training untuk futsal and boling + lecture note yang tak habis-habis. Konfius2.. 

♥heart them so much

missss sangatsangat
who am i today is because of them.. mama & abah

*him toooo*

Kisah hari ni. Beli barang + makan + jalan2 hilang stres.. Ingat nak upload pic baru yang kami keluar hari ni. Tapi sesuatu dah berlaku n semua pic are deleted. Sangat- sangat sedih. tak de rezeki la. Tapi naseb bek sebagai ganti she will belanja kami makan mcD hujung minggu ni.

* yana bertanggungjawab atas kehilangan semua pic baru*

Disebabkan terlalu kuat bermesej, aku kehabisan kredit di saat genting. Memang jarang aku putus kredit. Tak tahu npe tetiba kuat sangat mesej dan akibatnya aku tak dapat nak laksanakan tugas yang sangat urgent. Dah tengahtengah malam. Celah mane nak cari kedai topup. Regular supplier aku pun dah kehabisan topup. Jalan terakhir aku post kat fb.. huhu.. Sadis betol..


*lepas ni dah tak nak bazir kredit tak tentu pasal.*

*penyelamatku.. ema send RM*  kat my num... n yeayyy!!!
my problem are now solved*
*tengs so much ema... luv u....*
*she also yang nasihat aku untuk balik rumah after got da msg from my mom*

*olwez cter masalah to both of them n we know each other*
* kawan yang dalam kesusahan sangat susah dicari n now i know who can be called a friend*

*suka sama-sama n sedih sama-sama*


♥luv u all


family + friends = my life



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers