July 15, 2010

_Mimpi Je Tu_

Minggu yang sangat meletihkan. Nak bukak laptop pun da tak leyh lama-lama. Study banyak yang tak sempat lagi nak cover. Semalam balik kelas pergi latihan bola baling. Malam pulak friendly match futsal + perjumpaan perdana kolej delima. Today...

7.30a.m
Bangun pagi dan g latihan futsal.

9.45a.m:
Bantai nasi lemak kat kafe pusat sukan. Hancur plannnig nak kurus sebab dah terlalu lapar.

10.45a.m:
Selamat tidur pagi sebab dah letih sangat. Bahagia betol tdo sebab kelas kul 3p.m. Ouh mimpi, datang lah sekali lagi sebab saya nak sangat tahu who is dat stranger. Ni lah the main thing nak cter hari ni. He is so sweet kot. Haha. How i know him dalam mimpi tu buat aku nak mimpi lagi, lagi dan lagi. Gelagat dia sangat kelakar. Suka-suka sangat-sangat. Awak, tolong lah muncul dalam realiti hidup saya. Saya akan tunggu saat itu.
Tapi dekat-dekat nak habis mimpi, Datang pulak seseorang yang selalu buat aku sedih tapi kali ni dia berubah. Buat aku cair lah pulak. Kenapa nak kena hadir time aku happy sedangkan masa aku bersedih, kau tak pernah ambil peduli. Hidup dalam dunia nyata amat menyakitkan. Memang aku suka kau tapi aku dah buang perasaan tu jauh-jauh. I hate you. So aku berharap mimpi-mimpi yang  nak dekat habis tu, kena delete dulu before the whole mimpi berlaku dalam realiti hidup aku.
Now i had realised dis quote:
"Just because of you know someone, doesn't mean that you love them.
And just because you don't know people doesn't mean you can't love them.
You can fall in love with a complete stranger in a heartbeat, if God planned that route for you.
So open your heart to strangers more often.
You never know when God will throw that pass at you."

Cukuplah tu. Nak sambung study pulak ni. Petang and malam nanti ada training pulak. Nanti mesti tak sempat lagi nak study. Kena guna waktu sebaik mungkin. Cewaahhh...
Bye kawan-kawan.. Rindu korang sangat-sangat. Nanti bila dah tak busy, kita jumpa okayy...


p/s: tengs to awak yang datang masa kitorang lawan futsal semalam. terharu sangat-sangat awak tunggu sampai habis walaupun sorang-sorang. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers