July 6, 2010

_Holiday Semester_

Ha.. abih kelas terus menghadapkan diri depan laptop... Dah macam keje kerani je aku ni.. Asyik-asyik nak menaip... haha... Nak buat macam mane kan kalau dah memang hobi...


Hari ni ada lab anatomy untuk module reproductive system...Module yang sangat dinantikan oleh pelajar-pelajar.. Dalam kelas tadi, kena banyak mengingat apa yang aku dah study semalam.. mujurlah sempat  baca-baca sikit after balik meeting pukul 11.30 malam.. N sambung baca sikit lagi pagi tadi sambil skype dengan ema..Kalau nak tahu apa subjek 'anatomy' ni, try lah tanya pak cik google kayy.. Sejenis subjek yang sangat menarik dan amat membuka minda...hehe.. Dapat lecturer yang suka tanya memang maut lah...Kelas tadi okayy jew..  Tapi ada jugak some istilah yang aku tak pernah dengar, so i have to look for it as soon as possible... Kalau tak, sampai bila-bila pun aku takkan cari because banyak lagi topik-tpik yang lagi mencabar sedang menanti aku..


Harap-harap sem ni lebih baik dari sem lepas.. At least biarlah ada improvement, tak de lah asyik kena kutuk.. Sem baru, semangat baru.. Perjuangan yang satu.. Segala yang tak penting aku akan try to ignore.. Malas dah nak pikir perkara-perkara yang membelenggu otak aku..
Meh tengok schedule aku untuk dis sem..


*banyakkan my semester break.. asyik cuti je nanti.. jangan jeles okayy*
sesiapa yang nak lawan bowling tu boleh la set date dengan aku taw.. tapi untuk yang dekat-dekat jew la..
yang dok jauh tu duk diam-diam study leklok kat perantauan tu...


Semester 3 ni ada banyak kali cuti.. Rasa bahagia jew.. Tapi kena guna masa cuti tu untuk prepare for professional exam semester 4 nanti.. 
Ye ke aku nak buat preparation??.. haha... 
Walauapapu aku tetap kena usaha... 
Caiyok2 fiza!!!! 



p/s: hope semangat takkan luntur..



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers