July 12, 2010

_Layan Jew_

Akhirnya masa yang terluang ni aku gunakan untuk bwat post yang di tag oleh ema...
Sori, ma. maklumlah aku an selalu busy..hehe
1) Adakah anda happy sekarang?
+ rasa macam salah time je aku buat benda ni sebab hati aku sangat sakit sekarang. pendek citer aku xbrape nak hepi lah.

2) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
+ berada atas meja study bersama buku depan mata sambil conference with ema n mai n melayan lagu kat u tube gak.

3) Pernahkan anda menerima tag?
+ ni r 1st time. so cam layan jew lah. len kali kalaw nak buat tag lagi, tolong la bagi soalan2 yang lebih mencabar taw.

4) Nyatakan warna yang anda suka.
+ ahhaa.... aku rasa kalaw korang tengok blog aku pon korang boleh teka fevret kaler aku.. of coz biru.. segala2 barang aku biru..hehe

5) Berikan 9 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda mahu tag supaya dapat respond.
+ friend aku tak ramai la, ma.. so aku request nak list ckit jew.. 
n korang yang di tag ni layan taw benda2 ni..hehe

6) Nyatakan sesuatu tentang orang yang anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe, asalkan anda happy.
+ mai : si tembam
+ amin : kuat emo.. hehe.. ntah
+ ayu : stesen luahan perasaan. tho' baru kenal tapi she really sporting.
+ fifa : kawanku yang sangat keras kepala. we r da same.
+ asmar : gadis howt..hehe
+ aisha : si pendiam tapi bijak
+ ezzah : her blog comeyll..

yeayyyyy!! akhirnya aku berjaya menelesaikan amanah ini.. hehe
korang layan jew la eyh.. best gak bwat benda ni...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers