July 13, 2010

_Menerima Kau Pergi_

Ku punya rasa tak terungkapkan
Hanya dalam memori hati dan benak ku simpan
Berat menerima kau pergi
Tanpa alasan juga kau buat aku.. bertanya...

Beribu senandung yang ku nyanyikan
Pelipur lara basuhkan dahaganya sukaku
Kata termanis hanya untuk dia kekasih sepanjang hidup
Ku masih merindukannya.. haa aa...

Apakah ku amat berarti di mata engkau
Telah ku ukir wajahmu lama dalam hati aku
Namun kau hilang dan takkan kembali juga
Ku merasa sepi, ku sendiri..

Sekuat mana pun ego yang cuba kita tunjukkan sebenarnya hati kita tak sekuat itu. 
Nak nafikan yang kita memang sayangkan dia memang mudah tapi sampai bila kita nak tipu diri sendiri. 
Simpanlah selama mana yang kita mampu simpan. 
Tapi bila dia dah pergi meninggalkan kita, janganlah rasa menyesal kerana semua itu balasan atas keegoaan diri kita sendiri. 
Mungkin dia pergi kerana dia merasakan yang dia tak bermakna dalam hidup kita.
 Tangisan dah tak mampu lagi nak merubah segalanya kepada keadaan suatu ketika dahulu ketika bersama berdua suka dan duka.
 Maaf juga kiranya tiada lagi seseorang yang mengambil berat. 


To kamu: Selamat berjaya dalam mengejar impian dan cita-cita.. :)


"Actually nak bagitahu yang aku dah dapat menerima hakikat sekiranya ditakdirkan kau pergi dari hidup aku. Andai Ku Tahu, aku mungkin dahulu lari jauh dari diri kau supaya perasaan aku tak jadi seperti ini."
Bye.. :)

Myspace Love Quotes Icon

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers