March 15, 2011

betul ke hujan asid?

post special untuk abang kedai kat dc.

ggggrrr... sebab kau lah aku kena mandi hujan acid hari ni. 
betul ke hujan tu hujan asid? ntah. aku pun tak tahu.
nak kata tipu. macam betul. sebab siap dengan BBC flashnews announce lagi pasal tu. alaaa... mati la aku.. huhu

ni sebab abang kedai tu a ni. beli nasi dengan tomyam pun nak tunggu kumpul banyakbanyak baru nak soh tukang masak tu masak. tak fair betul.huh.

"ermmmm. lambat lagi ke tomyam yang 3 set tadi?" sambil buat muka paling hina and bukan tengok muka orang kedai tu tapi tengok membe aku. pehh. geram. haha. hari ni tetiba la saje nak cari pasal. selama ni diam je kalau berjam pon.

"jap eyh. ikut turn."

"turn ke?". diam. ahh. tipu nih. mana ade ikut turn kalu duk kumpul menu gtu. ingat aku ni budak sekolah tadika ka? haha. lantak kau lah. malas aku nak kecoh.

haha. alihalih membe aku pulak p tanya. disebabkan ke'fedup'an. siap pon.

huarrgghh. balik dalam hujan. ok kalau aku sakit, aku akan salahkan abang tu. kalau aku masuk spital, korang belasah abag tu auw. hahaha..

dah la. tu je aku nak mengarut. bye

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers