August 17, 2010

CERITAKU


tajuk lagu ni je, ceritaku. tapi bukan cerita aku. cerita sape ntah. aku pon tak nak amik tahu. hehe

lagu ni catchy and sweet sangat. sebenaryew tak pernah dengar pon pasal blueberry band ni. first time nih.


ni cerita hari sabtu lepas. jumpa kawan. ringtone dia lagu ni. sedap je dengar. mulamula tak terniat pon nak tanya. simpan je dalam hati. ('takpetakpe. balik nanti tanya pakcik utube').
tak lama tu, dia nyanyi pulak lagu ni. ('haisshhh.. nak tahu gak sekarang.')


aku pon dengan ringan mulut berkata:
"awak, lagu apa tu ? sape yang nyanyi?"
"ouh.. bluberry band. pernah dengar? tapi saya tak sure pulak tajuk dia"
"comel la lagu tu. band apa? xpernah dengarla pulak.hihi"
"awak nak lagu ni? meh saya send."
"hehe.. naknak.. tengs awak."

lepas je dapat lagu tu, tiaptiap masa aku dengar sampai adek aku pon naik nyampah. ahh peduli ah.. enset aku.. haha.. siap promot lagi dalam kelas lagu tu. biarlah aku sorang je pon rasa lagu tu best..

so, now.. lagu tu jadi ringtone aku pulak. kepada special one yang call aku, maka muncullah lagu tu.
try lah dengar.. :)

2 comments:

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

hukhuk... aku dah dgr. not bad. maybe kena hayati ag kot :D
ehem... ehem... sape la yg special tu ek? aku ke??? hahahahaaa

feeza_rashid said...

hehe.. lagu yang aku pilih an mmg sentiasa best.. hehe
yg special tu ko?? ouh no!! no way.. im straight okayy.. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers