August 21, 2010

diamdiam suda....

hai my dear blog,
pagi ni i wanna tell to you something. please don't let anyone know kay blogku yang tersayang.
okayy start
******
memang aku sedih tapi apa kau buat? takde apa kan?
baik jangan mention kat aku yang kau tahu apa perasaan aku masa tu.
kau buat aku mengharap je. tapi sebenarnya tak dapat apa pon daripada pengharapan tu.
finally, kecewa.
*****

lepas hampir 3 minggu tak bertegur disebabkan dialog ni:
"asyikasyik terserempak dengan kau kan?" 
aku pon balas tanpa perasaan malu, " aku pon tak teringin terserempak dengan kau. kau follow aku eh?"
aku dah taknak muncul kat muka dia. perasan betol aku. ah aku peduli apa. sebelum dia kata aku yang follow dia, baik aku yang kata gtu dulu. hehe. walaupun memang takdir nak menemukan kan.. cewaahhh..

selama ni selalu je ada nampak dia tapi sebolehboleh buatbuat tak nampak. (padahal dalam hati, nampaklah aku, nampaklah aku). minggu ni je aku tak tahu lah bape kali mimpi dia senyum kat aku and tolong aku buat kerja. hehe. best betol .

2 hari lepas bertembung jugak akhirnya dan berbalas senyum dari jauh. 
takpe janji senyum.. sukeeeeee!!!
 :)
******


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers