August 15, 2010

purapura Vs keliru

Ema Rahmah Bahrom oit makcik.... ko ni, cukup2 la dok buat cerite palsu, dongeng dan sewaktu dgn nye. nnt ko jgk yg sakit... hukhuk... just telling the truth beb. it's easy kan? :)

Friday at 10:54pm ·  ·  · See Wall-to-Wall



    • MaiZatul MNs citer aper nie??knp ak x tau paper nie??:((((
      23 hours ago ·  · 


    • Norhafiza Rashid mai....... aku cdeyhhh.. :'(
      4 hours ago ·  · 


    • MaiZatul MNs looo...ko naper nie???
      3 hours ago ·  · 


    • Norhafiza Rashid tu a ko asik menghilang jew... huhu
      3 hours ago ·  · 


    • Ema Rahmah Bahrom tu r ko mai..... ghaib je keje....
      3 hours ago ·  · 


    • Norhafiza Rashid mai mne ingt kte ag la , ma...
      dy dah jauh dari kita... haha
      2 hours ago ·  · 


    • Ema Rahmah Bahrom ye r... kn dia kt sintok.... jauh nunnnnn
      2 hours ago ·  · 


    • MaiZatul MNs looo..perciter nie???habaq slow2...a kmasih disini mennt kamoo semua
      about an hour ago ·  · 


    • Ema Rahmah Bahrom hukhuk... stdy la mai. aku ade test esok. 2paper ag.. stdy dgn hati yg kecewe
      about an hour ago ·  · 


    • Norhafiza Rashid huhu... skype2.. aku pon nk kne stdy nih.. huhu
      41 minutes ago ·  · 


buat cerita?? aah.. memang aku buat cerita. tapi tak semua. ada je yang betul. 
purapura? memang aku purapura. peduli ape aku nak buat ape pon, asalkan hati aku puas. 
sakit hati? haha.. memang hati aku makin sakit. tapi berani buat, berani tanggung la, beb.. tengs fren bcos understand me.. 

semua orang tahu yang kita tak boleh nak tipu diri sendiri walau sekuat manapun diri kita dalam menghadapi sesuatu masalah. 
hanya kita yang tahu di mana tahap diri kita. 
so selagi aku mampu nak tipu diri sendiri, aku akan lakukannya. just doakan aku berjaya. aku benci orang anggap aku lemah.
kalaw kita jujur tapi orang langsung tak amik peduli, baik kita jangan jujur. prinsip aku dah mulai nak berubah sebab 'kau' lah. kenapalah aku asyik nak fikirkan tentang 'kau' jew, sedangkan pernah ke 'kau' peduli pasal aku.
kita mungkin tak pernah tahu siapa kita terhadap diri masingmasing. 
tapi hari ni, aku nak yang 'kau' tahu yang segala pengharapan aku terhadap diri 'kau' dah hancur musnah. 
setiap hari aku cuba nak bian balik pengharapan tu, tapi hakikat nya aku takut untuk kecewa.
akhirnya aku lebih rela memilih fantasi daripada realiti.
:)

p/s: diri kita, hanya kita yang tahu. orang lain takkan pernah faham. tapi kadangkadang, aku sendiri keliru dengan diri ni.. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...