November 13, 2010

letih sangat hari ni

letih! letih! letih!
tapi serius memang enjoy tahap high lah.
kredit to UKM coz telah menjayakan sukan interMEDIC. though the event was actually not to outstanding. 
but it's still ok to gather all medical student from different universities in Malaysia.
antara games yang ada are bola jaring, bola tampar, futsal and badminton.


aku pergi tengok je?
hello!!!!
tengok kaki la beb..
futsal kot. padahal takde la hebat macam orang lain. just main ni untuk sukasuka. alangalang orang dah ajak main an. FREE pulak tu.


nak tahu result?
aku malu la nak citer. tapi nak gak bagitahu. of coz lah TAK MENANG!!
dapat no 4. main liga. 1 menang, 3 seri and dapat markah 6.


kira okay la tu. sebab kita tak berlatih langsung kan kawankawan?
kira hebat lah jugak eyh? 
sampaisampai jew dekat padang tu, dah lewat auw.
turun bas without warming up,terjah bola. 
sekarang kaki aku dah sengsara. kejang!!
arggghhhh!!!
sesiapa nak tolong urut?


bila berada dalam aktiviti sukan yang hanya untuk pelajar perubatan ni, aku boleh tengok cara permainan yang lebih kurang je antara team budakbudak medik ni bila cuba dibandingkan dengan sukan antara fakulti yang menggabungkan semua fakulti di universiti.. 
tak dinafikanlah yang memang ada antara mereka yang benarbenar hebat.
tapi stigma orang kepada budak medic dah macam tu.
apa boleh buat.....


tadi sebenarnya aku ternampak seorang budak lelaki. aku kenal dia. dia budak matrik aku.
aku takdelah pergi tegur dia. 
kalau dia ada kat sini, means dia pon budak medic jugak. 
dan dia second year jugak.
aku tengok dia, aku tergamam, terkesima, terdiam, terpegun, tertaut hati? (oh tidak sama sekali)
nak tahu kenapa?
dialah student yang lecturer suka cari dalam lecture dulu.
sebab memang boleh dikatakan memang harihari muka dia memang takde dalam lecture hall.
tak semestinya orang yang tak suka masuk lecture tu tak pandai kan?
dah terbukti kot.


ok cik fiza, jangan ang pulak malas masuk lecture lepas ni disebabkan ko nak mencontohi dia.
mungkin dia berusaha bersungguhsungguh sebenarnya tanpa pengetahuan kita semua.


apa lagi ek nak bebel?
hurmmm... da la tu..
letih dari futsal tadi pon tak hilang lagi ni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers