November 15, 2010

saya dapat award!

semalam aku jadi pembunuh terhebat.
best betul dapat belasah nyamuk. grrrrr!!!! MATI KAU!
disebabkan nyamuk durjana tu, aku tak boleh nak tidur.
jadi, aku pun berjalanjalan menziarahi blogblog mencari rakanrakan blogger yang baru.. 
mereka memang sporting.
buat pertama kalinya aku berjumpa ramai rakanrakan blogger yang sama aliran dengan aku.
dapatlah jugak sedikit perkongsian hidup dengan mereka.

malam tadi jugak, aku dapat AWARD dari schajar.


syiokkkk amat because ni first time dapat award.. hehe
syarat untuk award ini ialah aku kena 7 things about me.
so.
are u all ready
get set 
anddd
go!!!



1. aku jenis  yang sangat sayang kat barangbarang aku. barangsiapa yang ambil barang aku tanpa pengetahuan terutama adik aku yang suka rembat barang aku sesuka hati, mesti akan kena bebel dengan aku. kalau mereka pinjam barang, aku akan pastikan mereka pulangkannya balik. 

2. aku masuk tadika masa umur 5 tahun. tapi aku dah tahu membaca masa umur 4 tahun (menurut parents aku lah.. hehe) 

3. dari kecik lagi aku memang minat pergi sekolah. tadika, sekolah rendah, sekolah menengah semua kedatangan penuh taw. aku pernah accident masa darjah dua. aku cuti  untuk beberapa hari sebab keadaan kritikal. then after jumpa doctor 4 check up, doctor nak bagi extend mc. aku menangis beriya-iya kat depan doctor tu sebab aku tak nak cuti lagi. 

4. aku sangat kuat tidur. kalau waktu cuti, especially balik rumah hujung minggu, memang aku tidur je.
sampaikan ada salah seorang rumet aku dekat matrik suka cakap macam ni kat aku,
"fiza, kau ni tidur je kan. aku pusing belakang tengok kau, kau study bukan maen tekun lagi.
aku pusing balik, kau terlentok pulak atas katil.
aku tengok sekali lagi, kau dah study pulak."
tapi kawankawan aku tak suka tidur dalam lecture hall tau. aku akan mencuba pelbagai cara untuk tak tidur masa lecturer sedang mengajar.

5. sangat kuat online. skype, ym, facebook selalu on. berusaha  nak kurangkan online tapi susah betul

6. seorang yang sangat ego. walau apapun terjadi, aku tetap dengan pendirian aku. sampaikan kawan aku pun dah tak tahu nak cakap apa lagi kat aku.

7. seorang yang cepat emo jugak. tapi aku cepat gilew cool. kadangkadang tu aku tak ingat pun aku tengah marah kat orang then tetiba je aku leyh go on macam biasa je dengan orang yang aku marah tu.


sekarang aku nak hadiahakan award ni untuk 5 kawan blogger yang aku suka jengah ke blog mereka


tanx ya kawankawan :)


5 comments:

Mag said...

waaaahhhh!!! terharunya!!!! gila la!!! opsss... fiza yg gila... ehhh.. bukan2.. aritue ema ngaku dia yg gila... aku da mkn ubat...

anyway... (tngh ngis..) terima kaseh beb!

Syaza Izura said...

hehehe..tenkiu~

feeza_rashid said...

reen: ema plak an yg kena.. wahaha.. cian dy.. ko jgn mkn ubt yg slh auw..
welcome.. meh nak lap air mata ko tu.. huhu


syaza: ur welcome dear! :)

Anonymous said...

tq fiza... =)
poyo giler azreen nk nanges3... hahaha

feeza_rashid said...

ayu: reen tu mmg poyo an.. haha
nway, welcome!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers