November 14, 2010

pelengkap hidup

i'm now at Kelantan!!! ouhhh yeaayhhhh!!!!!!!!!!!
kampungku yang kucinta..
jauh dari dunia Kuala Lumpur, dunia kawankawan yang aku nak lari.
kalau boleh, aku nak lari ke satu dunia baru yang aku tak kenal siapasiapa kat sana.
dengan itu, aku boleh bina perhubungan yang baru dengan rakan rakan yang baru.


dunia baru tu mungkin boleh menjadi aku seorang insan yang mempunyai semangat baru dalam perjalanan hidup ini.
aku nak berubah. berubah ke arah  yang lebih baik jika diizinkan.
kalau dapat lupakan semua yang telah terjadi, mesti best.
aku tak pernah kenal kau, kau tak kenal aku dan dah tentu aku tak perlu ingat kau.
takde masalah yang perlu difikirkan, otak mesti tak serabut. hati pun tenang. kerja pun boleh disiapkan dengan hati yang terang. jiwa tak lagi tertekan.


anganangan ni bukan semudah menulis kat blog ni.
aku tahu je perkara ni tak mungkin terjadi sebenarnya.
suka betul berangan.


tadi aku dapat friend blogger baru.
scahjar namanya.
melangkah kat blog schajar. tersentap dengan lagu tu!
aku rindu 'dia'!
kan bagus kalau 'dia' tahu apa yang aku fikirkan sekarang.
tolonglah paham.
haiishhh...
berangan lagi...
apa nak jadi ni fiza oi~
'dia' tak mungkin ingat kat kau walau sedetik pon. ingat tu sampai bilabila.


ok friends.. ni lagu yang i meant tadi





PELENGKAP HIDUP
Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu
Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari
Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu
Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkapku di dunia

3 comments:

Yua said...

pernah dgr lagu ni.. =)

Magrib said...

aku beraya haji kat perantauan... sorang2.. hua hua hua... aku x dak kat MAS weh.. hua hua

feeza_rashid said...

yua : best an lagu nih.. hehe

magrib: ye r tu ko.. ko p mne?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...