June 23, 2011

DAY 3 - benda yang selalu anda buat sebelom tido

hari ni ialah hari terakhir untuk final preparation presentation esok. quite busy bersama group elective. lebih banyak borak hal lain daripada study untuk esok. haha. biasalah tu kan. normal! by the way, aku nak say sorry kepada kawankawann yang send chat facebook. bukan taknak chat dengan kau lah. jangan touching okeyh.

back to our topic today. perkara yang dibuat sebelum tidur? let me think first. ehem ehem. 

1. sebelum tidur, aku akan menghadap laptop. buat apa yang patot. update blog ke, jengah blog kawankawan. dan cek if ada notify kat facebook. then, selesai semua, aku shutdown dan off suis. aku tak suka on laptop bila nak tidur.

2. next, pergi toilet. kalau tak solat lagi, solat. basuh muka. berus gigi. dan cuci kaki.

3. kebaskebas katil. tutup lampu. tarik selimut. 

4. pastu godek handphone. aku ada perangai pelik. aku akan baca mesejmesej sebelum tidur. tak kira la mesej sesiapa pun. mesej yang lama ke baru ke. semua aku baca balik. ntah. aku pun tak tahu apa kes. kemudian, phone mesti diletakkan sebelah aku tidur. takde motif kan? haha

5. seterusnya baca lah doa nak tidur. alfatihah dan tiga qul. hehe

6. menungmenung sikit. kemudian terbuai terus sampai la tertidur.

okay. selamat malam semua. doakan saya esok. good nite.

with that. bye :)

6 comments:

ezy.fia said...

eh same la..
cik ezy suke letak enpon kat sblah bile tido..
ekeke..
dh jdk habit..

han1s said...

wakaka.. same ngan ak.. suke bace mesej~ haha~

Unknown said...

kebaskebas katil tu macamana ye? kena bagi bius ke?..hehe

feeza_rashid said...

cik ezy: wajib tu letak fonn. senang kalau org mesej tgh2 mlm. leh terus reply. haha

feeza_rashid said...

mechan: kan? kan? kita sama lah!!! ngeeee~

Unknown said...

ini mmg perkara rutin pun kan,hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers