June 24, 2011

DAY 4 - benda yang anda buat bila sorang sorang

next post for today. gila kuasa nak post banyakbanyak dalam sehari. hahaha. erm xpe. cabaran harus disahut. jangan mengalah.

topik hari ini ialah benda yang dibuat apabila sorangsorang. sorangsorang means bila? bila? kat bilik kat kolej? keluar hangout sesorang? 

kalau kat bilik atau pun kat rumah dan aku sesorang. kat rumah jarang sesorang sebab aku mesti akan follow parent aku keluar. kat kolej selalu lah sesorang sebab rumet busy! ciss. haha. apa yang aku kan buat, aku pergilah lepak kat bilik orang lain. nanti dah tak sesorang kan. heee. aku sedang mengarut. okay2 aku serius. 

jawapan yang sebetulnya ialah:
1. aku akan menghadap laptop. laptop ni peneman aku paling setia. aku nak stay kolej sehari dua pun aku akan bawak. kalau takde lappy ni, aku taktahu lah. mahu mati kebosanan aku. apa aku buat dengan lappy? aku online. aku search je lah apaapa kan. beautifulnara ke, penulisan2u ke, baca friend's blog ke. dan aku juga akan cari my beloved best friend to chat. cerita itu ini. then being alone pun aku dah tak bosan. peace!

2. dengar lagu di youtube. takpun radio. kemudian download. i am more to lagu than watch movie di laptop.

3. menung. yes! fikir tentang sesiapa dan apaapa. fikir tentang apa yang telah terjadi. "kenapa begini tidak begitu. kalau ia begitu, pasti aku tidak begini." 

4. godek handphone. main game ke. mesej kawankawan. dan baca mesejmesej lama. hobi aku kot! hehe. 

kalau keluar hangout sesorang sebab bosan tahap dewa, aku akan berjalan pusing satu mall tu sampai kaki lenguh. masuk kedai tu, masuk kedai ni. MPH or any bookstores wajib masuk. kalau sesorang, aku tak berani nak angkat muka. pemalu! haha. :p so. jalan pun tengok lantai! (gila bohong). tak pun, aku akan take a sit at a place, then aku observe je kerenah orang yang lalu lalang. hihi.

okay lah. that's all. 
with that, tanx to read that 4th day post. wait for tomorrow pulak okay. pasal apa ek? status? haha. we will see later. bye! :)

2 comments:

Unknown said...

yeah boleh mati bosan tanpa lappy,hahaha

si ngokngek said...

benda yang saya buat baca komik sejarah kowt(kadang2 ja)...yang sebenar-benarnya menghadap fb ngan tidur lah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers