June 10, 2011

semangat piala FA

assalamualaikum.

date: 11.6.2011
venue: stadium bukit jalil
mood: Piala FA


alkisah. 
paksumi: nak g bukit jalil tak?
fiza: wat apa?
paksumi: bola.
fiza: siapa lawan? 
paksumi: kelantan nga ganu
fiza: bila? bila? best nih..
paksumi: 11.6 nak g tak? nk sponsor nih.
fiza: haha. bolehboleh.
paksumi: tanya mama dulu.
fiza: yolaaaaa...

***********
fiza: su mi, mama suruh pergi nga kerol jugak.
paksumi: bakpo baru oyak.
fiza: ngeee.. ramairamai parok lahhh su mi gituuu..

*********
paksumi: betul ni kerol nak pergi?
fiza: yupyup
paksumi: tiket kerol dah beli taw. jumpa kat bukit jalil esok.
fiza: okay! kul berapa g sana?
paksumi: su mi kul 2 dah ada kat sana.
aku. terkedu. haha

******

walaweyyyyhhh.. pukul 2? aku tahu memang ramai orang berpusu pergi sana esok. aduiiii.. mati den. nak menyempitnyempit. haha. takpetakpe semangat kelantan punya pasal. no problem lah. 
mak aku tengok MHI pagi tadi, siap bagitahu aku. 
"long, kat MHI tadi ada orang kata kelantan 0 terengganu 2"
aku dengan cool nya menjawab, 
"sebenarnya ma, dia saja cakap gitu sebab hari tu kan kelantan menang 3-0. kira ayat balas dendam la tu. haha."
"long, ally pon cakap trengganu menang"
"eleyh. sebab dia kan orang terengganu. kelantan menang lagi ni. mari berdoa! haha"

GOMO KELATE GOMO!

semangat The Red Warrior!

berkobar betul aku. haha. harap maaf kepada penyokong ganu ye. siap ada yang tag picture kat fb. ada yang sokong duadua, sebab memang duadua darah mengalir dalam diri dia. lantak korang la. yang penting korang tahu aku strongly kelantan. no duadua. tak syiok la gitu. hehe.

kepada para penyokong fanatik, mintaminta takda la pergaduhan esok. aku ni penakut sikit. jangan ada keganasan malam esok okay. please please.

ok. tu je. byebye :) 
lastly, kelantan akan menang! weee~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers